Bukkepral 2018

To stk. Plantagebukke på paraden.

Formand Knud og jagtvognsfører Torben har leveret de to første plantagenukke til paraden ved årets bukkepral.

Der mødte 13 medlemmer af foreningen frem på dagen, og alle nød vi godt af formandens gode forplejning, og en syp til de tørre halse. I alt fire opsatser (en var glemt hjemme i fryseren..) var lagt frem, og flere fortællinger om bukke kom på bordet under formiddagskaffen.

Jeg har nu fundet et billede af den i fryseren glemte opsats, fra umiddelbart efter at bukken blev leveret. En spidsbuk, men dog leveret d.16/5 om aftenen.

En rigtig hyggelig morgen, og vi håber på at blive endnu flere til pral i 2019, hvor at en sms vil kunne minde medlemmerne om kommende arrangementer.

Fortsat knæk & bræk derude, og læg for guds skyld gerne gode billeder op på vores hjemmeside; det bliver kanske lidt ensidigt, hvis kun bestyrelsen eller de samme enkelte medlemmer kommer med deres egne billeder.

pbv

Torben

Formanden havde generøst nok taget endnu en seksender med på paraden, denne var dog (igen i år) leveret på Nordre Ellebygårds marker. Jeg nåede desværre ikke at få et billede af en flot gaffelbuk som ligeledes var på den samlede parade, beklager. Men nyd nu istedet formandens seksender en ekstra gang.
En spidsbuk på paraden d. 16/5, leveret 5 min. inden lukketid. Beklager at jeg glemte den i fryseren, men her er altså en passende foto af den.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Hej alle
vi mangler nogle billider af jeres flotte bukke,
Send dem til Torben eller Jan,
Hilsen bestyrelsen.

Halløj gode jægere

Så er der opdateringer på flere steder på hjemmesiden; benyt gerne et par minutter på at søge disse (generalforsamling, rågeregulering m.m.)

Halløj Michael
Jeg lægger de vigtigste punkter op nu, men skal forbi Knud efter detaljer jeg ikke har skrevet ned.
Tak for at du bruger hjemmesiden.
God påske!

...

Hvor kan man læse et referat fra sidste generalforsamling?

Du kan lide denne side